BSO

Kinderstad Tilburg

De kinderen van onze school kunnen na schooltijd gaan spelen bij de buitenschoolse opvang van Kinderstad. De buitenschoolse opvang is 52 weken per jaar geopend van maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van de nationale feestdagen. De opvang wordt verzorgd door Kinderstad. U kunt gebruik maken van bso Grote Beemd of de sport-bso in Tilburg. Hieronder stellen zij zich aan u voor.

Bso Grote Beemd

Op bso Grote Beemd kunnen kinderen in de verschillende ruimtes en hoekjes knutselen, bouwen, computeren, verkleden, lezen, spelletjes doen, koekjes bakken of andere lekkere dingen koken. Voor elk wat wils. Vaak organiseren we speciale activiteiten: meedoen met SlimGym en Jump, te voet naar de speeltuin in de buurt of naar de kinderboerderij, een leuke workshop in bibliotheek Heyhoef of 'gewoon' boodschappen doen op de Dalempromenade.

Sport-bso Reeshof
Sport-bso Reeshof, Bladelstraat 3, 5043 CZ Tilburg.
LEKKER SPORTEN TIJDENS BSO-TIJD
Ben je tussen de 4 en 12 jaar en houd je van sporten? Dan is de sport-bso de plek voor jou.
Iedere dag kun je kiezen uit verschillende sporten, van breakdance tot voetbal en van trefbal tot fun-boxing.
Het is ook mogelijk om tijdens bso-tijd je zwemdiploma’s te halen. De zwemlessen worden gegeven door de sportinstructeurs van het Gemeente zwembad. De lessen worden op verschillende niveaus aangeboden, van beginner (wennen aan het water) tot zwemles voor gevorderde, ter voorbereiding op het C-diploma.
U betaalt dezelfde prijs voor deze BSO als voor alle andere BSO’s van Kinderstad, er komen geen extra kosten bij kijken. De taxirit van school naar de BSO verzorgt de sport-bso. Voor de zwemlessen is er een zeer aantrekkelijke pakketprijs. Wilt u meer weten, neem dan even contact met ons op.

Hoe gaat het in zijn werk?
  • Je wordt binnen school opgehaald door de taxichauffeur en gebracht naar BSO Pellikaan
  • Je krijgt op de BSO iets te eten en drinken
  • Even tijd om te relaxen totdat alle kinderen er zijn
  • Je gaat je omkleden in je sporttenue